Úvod »Ekonomika» Privátne značky: Fenomén označovania výrobkov 21. storočia na európskom trhu


        

Privátne značky: Fenomén označovania výrobkov 21. storočia na európskom trhu

Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková

img

 

Číslo produktu: SPU1725
Výrobca: SPU
Rok vydania: 2014
Počet strán: 168
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788055211725
bez DPH : 8,55 €
s DPH (10 %):
9,41 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Pod privátnou značkou sú dne vyrábané mnohé produkty pre veľkoobchod, maloobchod, či ditribútorov. Privátna značka uľahčuje orientáciu spotrebiteľa, šetrí čas a energiu, umožnuje zákazníkovi rýchlejšie sa rozhodnúť.

Kniha poskytuje teoretické informácie o privátnych značkách domácich i zahraničných obchodných reťazcov a prezentuje výsledky spotrebiteľksého správania na trhu výrobkov predávaných pod privátnymi značkami maloobchodných reťazcov.

NWQ0ZDQ