Dobré rady nad zlato:
- Krehký tovar skontrolujte ihneď po doručení.
- Na výrobky snepriľnavým povrchom nepoužívajte drôtenky, ani ostré alebo kovové predmety. Nepoužívajte v nich mixéry. Nepriľnavá vrstva sa môže ľahko poškriabať.
- V nerezových a antikorových hrncoch nesoľte do studenej vody. Vytvoria sa biele soľné bodky, ktoré však nie sú kazom a časom zmiznú.
- Smalt sa zvykne pri páde na zem alebo buchnutím o tvrdé predmety obiť.
- Nože nepatria do umývačky riadu. Otupí sa vám ostrie.
- Drevené výrobky nepatria do umývačky – nenávratne sa poškodia.
- Sklenené, porcelánové a keramické produkty sú krehké, treba byť opatrný.
- Prečítajte si, či produkt je vhodný na horúcu vodu, či je vhodný do mikrovlnky alebo do umývačky riadu. Nevhodné používanie môže poškodiť tovar.
- Nezabúdajte prosím, že výrobky môžu používaním alebo umývaním (úmerne) strácať svoj pôvodný lesk a farbu. Môžu sa časom poškrabať.
- Kuchyňa je pracovisko, ako ktorékoľvek iné. Profesionáli potrebujú profesionálne náradie ale bežná domácnosť môže mať aj krásne náradie.
Záruka neplatí na:
- chyby zavinené neodborným manipulovaním alebo nerešpektovaním návodu na použitie
- chyby spojené s akoukoľvek vonkajšou príčinou (napríklad nárazom, ...)
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.
Ručíme za bezchybné doručenie krehkého tovaru - Krehký tovar sa však môže pri preprave rozbiť. Ako postupovať pri reklamácii poškodeného tovaru pri preprave:
Každý tovar, ktorý odovzdáme zákazníkovi bol skontrolovaný. Našim cieľom je mať spokojných klientov, ktorí radi používajú naše produkty. Nesnažíme sa posunúť zákazníkovi poškodený tovar.
V prípade, že vám príde tovar rozbitý alebo poškodený pri preprave, dajte nám o tom vedieť ihneď, max. však do 24 hodín od doručenia.
Prepravca/kuriér je poistený a rozbitý tovar nám nahradí. Dal si však podmienku, že to musíme nahlásiť do 24 hodín od doručenia.
Email: reklamacia@kuchynovo,sk, info@kuchynovo.sk. Tel. číslo 0901744744, messenger kuchynovo.sk
Prepravcovi musíme poslať fotografie vonkajšieho balenia, vnútorného balenia a aj fotografiu rozbitého tovaru. Fotografie pošlite najlepšie emailom, ale postačí aj MMS cez telefón alebo správa cez Messenger. Ak bude zrejmé, že k poškodeniu došlo pri preprave a bolo to nahlásené včas ,pošleme vám namiesto poškodeného tovaru nový tovar na naše náklady. Takýchto reklamácii máme veľmi málo, takže sa to snažíme riešiť veľmi rýchlo (do 3 -7 dní).
Čo sa môže pokaziť, sa môže pokaziť alebo postup pri reklamácii pokazeného tovaru.
Záruka na každý tovar zakúpený v našej predajni alebo e-shope platí 2 roky od nákupu.
Každý tovar, ktorý odovzdáme zákazníkovi bol skontrolovaný. Našim cieľom je mať spokojných klientov, ktorí radi používajú naše produkty. Nesnažíme sa posunúť zákazníkovi poškodený tovar.
V prípade, že tovar, ktorý vám bol doručený je poškodený alebo nefunkčný, alebo sa pokazil počas záručnej doby postupujte podľa reklamačného poriadku.
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení chyby, poruchy, kazu alebo nedostatku. Musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom chyby, prípadne označeným miestom kazu.
Poškodený tovar, ktorý sa pokazil počas záručnej doby nám pošlite na adresu: OC Marína Námestovo.
O prevzatí veci na reklamáciu dostanete potvrdenie emailom. O vybavení reklamácie budete informovaný e-mailom, prípadne telefonicky. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.
Poškodený tovar posielame na posúdenie výrobcovi alebo dodávateľovi. Výrobca má zo zákona možnosť poškodený tovar opraviť alebo vymeniť za nový. Vrátenie peňazí je len jedna z možností a predávajúci k nej pristupujú ako k úplne poslednej možnosti a až ak sa nepodarí výmena, alebo oprava.