S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači/zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

AKCIA

Bežná cena 18,95 EUR
Naša cena 14,95 EUR
skladom
Bežná cena 20,95 EUR
Naša cena 17,95 EUR
skladom
Bežná cena 29,95 EUR
Naša cena 21,95 EUR
skladom

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti:

Názov: Renáta Kokuľová
Adresa: Krosnianska 786/43
            040 22 Košice - Dargovských hrdinov
IČO: 51817560
DIČ: 1076116657
IČ DPH SK1076116657

Obchodné podmienky platia pre nákup tovaru v e-shope www.lule.sk
Určujú a vymedzujú práva a povinnosti kupujúceho aj predávajúceho.
Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou e-shopu pre uzatváranie kúpnych zmlúv - nakupovania tovaru.



1. Spôsob objednávania

Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho, telefonicky alebo mailom.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

Záruka dostupnosti tovaru na sklade je 99 %. V prípade nedostupnosti objednaného tovaru Vás budeme kontaktovať na t.č uvedenom v objednávke.

Po objednaní tovaru Vám bude vygenerovaná objednávka zaslaná na Vašu e-mailovú adresu.

Objednávka bude obsahovať nasledujúce údaje:

  • číslo objednávky (pri platbe prevodom sa uvádza ako variabilný symbol)
  • produkt (kód, názov tovaru)
  • veľkosť, farba
  • množstvo
  • cena s DPH, zľavy, poštovné
  • adresu dodavateľa
  • spôsob dopravy
  • cena za poštovné náklady 
  • poznámka
  • fakturačné údaje objednávateľa a údaje pre doručenie zásielky

Keď bude Vaša objednávka pripravená, obdržíte SMS správu, ktorá bude obsahovať:

  • sumu za tovar
  • číslo účtu, kam uhradiť platbu, ak platíte prevodom na účet: SK87 0900 0000 0051 4699 2164

Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke.


2. Spôsob úhrady

Platba vopred na účet: SK87 0900 0000 0051 4699 2164

Každú objednávku Vám potvrdíme SMS správou s informáciou o platbe.

Číslo objednávky uvádzajte pri platbe prevodom ako variabilný symbol.

Platba na dobierku:

Odoslanie zásielky Vám potvrdíme SMS správou.

Čiapky z objednávky rezervujeme 5 pracovných dní. Ak objednávka zaplatená prevodom nebude uhradená do 5 pracovných dní, automaticky sa zruší.

Odoslanie zásielky Vám potvrdíme SMS správou na číslo telefónu z objednávky.

Platba online:

Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ služby, spoločnosť Comgate a.s. je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. Ďalšie informácie nájdete na https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.

Platba platobnou kartou

Do rozhrania platebnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMSkou od svojej banky.

Platba prostredníctvom platobnej brány banky

Okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva Platobná brána ComGate vás presmeruje do vášho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite ako obvykle a tú potvrdíte už pripravený platobný príkaz. Po dokončení platby budete presmerovaní späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.

Ďalšie informácie nájdete na:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontaktné údaje na spoločnosť Comgate, a.s. vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754/48b,
Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 


3. Spôsob dodania tovaru

Vaša zásielka bude odoslaná po pripísaní platby na účet.

Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s., 1 alebo 2.triedou doporučene, ihneď po uskutočnení úhrady a jej pripísaní na náš bankový účet.


Poštovné 2. trieda je vo výške  2 EUR pre všetky zásielky 

Poštovné 1. trieda je vo výške  2,50 EUR pre všetky zásielky 

Poštovné 2. trieda dobierka je vo výške  3,10 EUR pre všetky zásielky 

Osobný odber v našej kamennej predajni v OC Optima Košice je vo výške  0,00 EUR  pre všetky zásielky


4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci, ktorým je spotrebiteľ v zmysle ust. §7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení predpisov právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, alebo uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, a to aj bez uvedenia dôvodu či z akéhokoľvek dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.

Pre odstúpenie od zmluvy kontaktujte e-shop emailom na renata.kokulova@gmail.com

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Pokiaľ dodaný tovar nemá vlastnosti, ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým predávajúcim,  náklady na vrátenie a dodanie tovaru v zmysle ust. § 614a Občianskeho zákonníka znáša predávajúci.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať alebo doručiť tovar späť na adresu predávajúceho Renáta Kokuľová, Krosnianska 43, 04022 Košice

V prípade, že kupujúci využije právo na vrátenie tovaru, tovar musí byť výrazne nepoužívaný, nepoškodený, bez známok opotrebenia a kompletný. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho tovar si vyskúšať. 

Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar  vrátane nákladov na dopravu a ďalších nákladov v zmysle § 9 ods. 1) zákona o ochrane spotrebiteľa do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.

Predávajúci poskytol Kupujúcemu informáciu o tom, že dohľad nad dodržiavaním predpisov o ochrane spotrebiteľa vykonáva tento Orgán dozoru a dohľadu : Inšpektorát SOI pre Košický kraj , Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1 , odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, Odbor výkonu dozoru , Kontakt: tel. č.: 055/6220 781 , fax č.: 055/ 6224 547 , www.soi.sk

Storno objednávky:

Kupujúci môže stornovať objednávku kedykoľvek od okamihu,kedy došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy,do okamihu,kedy bol tovar predávajúcim odoslaný.Kúpna zmluva bude zrušená dohodou zmluvných strán v okamžiku,kedy predavajúci oznámi kupujúcemu akceptáciu návrhu na zrušenie,storno objednávky.



5. Záruka a reklamácie

Záruka a reklamácie budú posudzované v súlade s Občianskym zákonníkom.

Reklamačný poriadok

5.1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).
  2. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť Renáta Kokuľová.
    „Kupujúci“ je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovaru.

5.2. Záručné podmienky

  1. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.
  2. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, zanedbanie starostlivosti o tovar, nesprávne ošetrovanie tovaru. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nevymeniť ho za iný tovar.
  3. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom.
  4. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom.

5.3. Vybavenie reklamácie

  1. Reklamácia sa uplatňuje na prevádzke v OC Optima na stánku, kde bol tovar predaný, alebo prostredníctvom podmienok dohodnutých e-mailom/telefonicky, ak bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu.
  2. Predajca v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru, v ktorom presne označí vadu tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie predajca informuje kupujúceho formou SMS správy a zároveň kupujúcemu doručí e-mailom alebo doporučenou poštou písomný doklad o vybavení reklamácie (reklamačný protokol) najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  3. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  • a) odovzdaním opraveného tovaru,
  • b) výmenou tovaru,
  • c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
  • d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  • e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru,
  • f) alternatívnym riešením sporu.


4. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

5.4. Záverečné ustanovenia

  1. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.
  2. Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1.8.2018. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

Záruka

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba sa riadi záručnými podmienkami výrobcu v súlade s § 9 429 ods. 2 Obchodného zákonníka. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Práva z reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína plynúť záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar.

3. Súkromie a ochrana osobných dát

Osobné informácie, ktoré nám zveríte, budú využívané výhradne za účelom poskytnutia kompletných služieb a budú chránené pred zneužitím. Vaše kontaktné informácie a ani údaje o Vašich nákupoch nebudú poskytnuté tretiemu subjektu.
Používaním tohoto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok.

Renáta Kokuľová, 7.11.2024

 

NjI0ZGRiN2