Po pridaní vybranej položky do košíka vyberte preferovaného dopravcu a spôsob platby. Tovar z nášho skladu vám môžeme poslať buď prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo PPL. V prípade, že si objednáte väčšie množstvo nášho tovaru a ako preferovaného prepravcu si vyberiete Slovenskú poštu, budeme nútení zásielku poslať prostredníctvom PPL. ČP totiž neposiela zásielky, ktoré sú uložené na palete a do maximálnej hmotnosti 50 kg. Cena za dopravu sa samozrejme nemení, ako ste si objednali a potvrdili vo svojej objednávke. Ak máte zľavový kupón na náš sortiment, vyplňte ho v ďalšom kroku - v časti, kde zadávate fakturačné a dodacie údaje.
Ak ste si vybrali platbu kartou, budete presmerovaní na zabezpečenú platobnú bránu, kde zadáte potrebné identifikačné údaje. Môžete platiť kartou Visa/Mastercard alebo online platobným príkazom z vašej banky. Ak bude vaša platba úspešná, budete o tom okamžite informovaní. Po vykonaní platby budete presmerovaní späť do nášho e-shopu, kde vám potvrdíme, že všetko prebehlo v poriadku.
Následne vám pošleme e-mail, v ktorom vás budeme informovať o prijatí vašej objednávky. Ak máme dostatočné zásoby objednaného tovaru a objednávku ste dokončili do 12:00, radi vám zaručíme, že tovar bude doručený nasledujúci pracovný deň. Samozrejme, s dopravcom sa môže stať čokoľvek, ak dôjde k oneskoreniu, dopravca vás bude informovať. Ak si tovar objednáte v popoludňajších hodinách, odošleme ho až nasledujúci pracovný deň a zásielka vám teda príde do 2 pracovných dní.
Veríme, že tovar dorazí v poriadku a nepoškodený a vy si ho budete môcť naplno užiť a byť s ním spokojní. V prípade, že s dodaným tovarom nie je niečo v poriadku, vstúpte do sekcie "Vrátenie chybného tovaru" alebo "Vrátenie tovaru". Tu nájdete krátky kontaktný formulár, prostredníctvom ktorého nás môžete informovať o tom, že niečo nie je v poriadku. Čo najskôr vás budeme informovať o najjednoduchšom spôsobe riešenia situácie k vašej plnej spokojnosti. Všetky ostatné potrebné informácie nájdete v "Zásadách podávania sťažností".